Wednesday, November 14, 2012

Vietnam - Male erectile dysfunction need a combination of both husband and wife


Physiology is the everyday needs of both men and women, but over the years, that function gradually deteriorates, leading to many problems. According to experts, to solve erectile dysfunction of men need a combination of both husband and wife.

Physiological experts for that matter that the wife should be involved in discussions about erectile dysfunction to the husband confided all the difficulties that he is facing. The role of women at this time is crucial reasonable treatments for her husband.

Solve erectile dysfunction need collaboration from two sides.

When men began to erectile dysfunction, women will usually take the two extremes. One is towards pretend not to know and expect him to say "irregular" or more positive as expressed understanding about the problems with the husband to understand that is "enough for the two of us" or willing to support the husband to take back "condition" .... Two expressed disappointment about the ability of a partner or husband that're bored "rice" and eat "pho". Whether extremes, the psychology of the man will become more severe because of the "indifferent" or "baseless slander".

However, it is not easy to blame her when they want to confirm exactly that worried about his lack of loyalty man is not real and important than feeling certain that the man is still in love and lust with her. In addition, the women themselves want to know that they are not to blame for what "penis"'s husband "does not complete the task."

Say to that, is that gentleman's disease but only women can revive ability macho husband to come back as before. And this means that women need to know to communicate their needs and help men understand how to meet the needs of your partner.

Ie whether they are in the process of a "glitch", the wife do not forget the desire to be "close to her husband," and understand that sometimes the husband is not on the "top" satisfied, but sometimes just the sheer happy little hug, tender gestures of your partner. If so, the treatment of erectile dysfunction becomes softer.

According to Reuters

Vietnamese version:

Rối loạn cương dương của nam giới cần sự phối hợp của cả vợ và chồng

Sinh lý là nhu cầu đời thường của cả nam và nữ song theo năm tháng, chức năng đó dần thoái hóa, dẫn đến nhiều vấn đề rắc rối. Theo chuyên gia, để giải quyết rối loạn cương dương của nam giới cần sự phối hợp của cả vợ và chồng.

Các chuyên gia sinh lý cho rằng vấn đề rằng người vợ nên tham gia vào các cuộc trao đổi về chứng rối loạn cương dương để người chồng bộc bạch hết những khó khăn mà anh ta đang gặp phải. Vai trò của người phụ nữ lúc này còn là yếu tố quyết định phương pháp trị liệu hợp lý cho người chồng của mình.

Giải quyết rối loạn cương dương cần sự phối hợp từ 2 phía.

Khi người đàn ông bắt đầu rối loạn cương dương, người phụ nữ thường sẽ đi theo 2 thái cực. Một là theo hướng giả vờ không biết và chờ chàng nói ra “sự việc bất thường” đó hay tích cực hơn như bày tỏ sự hiểu biết về vấn đề rắc rối đó với chồng để chồng hiểu như thế là “đủ cho đôi ta” hoặc sẵn sàng hỗ trợ chồng để chồng lấy lại “phong độ”…. Hai là bày tỏ thái độ thất vọng về khả năng của người bạn đời hoặc cho rằng chồng đang chán “cơm” và đã đi ăn “phở”. Cho dù là thái cực nào thì tâm lý của người đàn ông cũng sẽ trở nên nặng nề hơn vì sự “thờ ơ” hay “vu khống vô căn cứ” này.

Tuy nhiên, thật không dễ trách các bà khi họ muốn xác nhận chính xác rằng những lo lắng về việc người đàn ông của mình thiếu chung thuỷ là không có thật và quan trong hơn là cảm giác chắc chắn rằng người đàn ông vẫn đang yêu và có ham muốn với mình. Ngoài ra, bản thân người phụ nữ muốn biết rằng họ không có lỗi trong chuyện “cậu nhỏ” của chồng “không hoàn thành nhiệm vụ”.

Nói vậy để thấy rằng, bệnh là của quý ông đấy nhưng chỉ có người phụ nữ mới có thể vực dậy khả năng nam nhi của chồng để trở lại như trước. Và điều này đồng nghĩa với việc người phụ nữ cần phải biết truyền đạt nhu cầu của mình và giúp người đàn ông hiểu rằng làm thế nào để thoả mãn nhu cầu của bạn tình.

Tức là dù đang trong quá trình “trục trặc”, người vợ đừng quên thể hiện mong muốn được “gần chồng”, giúp chồng hiểu rằng nhiều khi không phải cứ “lên đỉnh” mới thỏa mãn, mà đôi khi chỉ cần những niềm vui nho nhỏ từ cái ôm, cử chỉ âu yếm của người bạn tình. Có như thế, quá trình điều trị rối loạn cương dương trở nên nhẹ nhàng hơn.

Theo Dân trí

No comments:

Post a Comment